Reklamace pokladních sestav PROFIKASA jsou řešeny přímo výrobcem pokladních sestav a jeho servisní firmou DILERIS, a.s..

Postup reklamace je následující:

  • Na e-mailovou adresu [email protected] napsat požadavek na reklamaci. V e-mailu je nutné uvést Vaše jméno a přijmení, adresu a telefon. Dále je nutné také uvést popis závady a sériové číslo zboží (např. sériové číslo pokladny je na nálepce na spodní straně pokladny nebo na krabici od pokladny). V případě problémů je možné také kontaktovat infolinku PROFIKASA na linkách 848 700 707 nebo 584 459 144, kde Vám s reklamací rádi pomohou naši operátoři.
  • Dalším krokem je zabalení zboží do krabice pro přepravu kurýrem, který tuto krabici přepraví do servisního střediska. Zabalení věnujte pozornost a zabalte zboží tak, aby nebylo poškozeno převozem přepravní službou. Za případné poškození způsobené nedostatečným zabalením odpovídá zákazník. Návod na zabalení je dostupný zde: http://www.dileris.cz/baleni-zakazky.
  • Do krabice je nutné také vložit průvodní dopis se jménem a příjmením zákazníka, adresou, kontaktním telefonem a popisem závady.

Po odeslání požadavku Vás bude kontaktovat pracovník servisní firmy (e-mailem nebo telefonem), který potvrdí přijetí požadavku na reklamaci a objednání svozu krabice s vadným zbožím. Svoz probíhá přepravní službou a je zpravidla realizován druhý pracovní den.

Po celkovém vyřízení reklamace je Vám zboží dopraveno stejným způsobem, tedy přepravní službou, která Vám zboží přiveze.

 

Často kladené otázky:

Jak má vypadat správný popis závady?

Závadu popisujte tak, aby si technik servisní firmy mohl představit, co se zařízením skutečně je. Není nutné samozřejmě nutné detailně technicky závadu popisovat, ale je vhodné popsat závadu s drubnými detaily. Např.:

  • Kasa nejde zapnout, po zapnutí se zapínací tlačítko na počítači nerozsvítí.
  • Kasa nejde zapnout, tlačítko na počítači svítí, ale monitor je černý a nesvítí žádná s kontrolek na monitoru.
  • Zákaznický displej nezobrazuje žádný text a vůbec nesvítí.

Jaké závady mohu reklamovat?

Reklamovat můžete všechny závady, které se týkají hardwaru (fyzického zařízení) pokladny a připojených zařízení. Tedy např. nejde zapnout počítač, nefunguje čtečka čárových kódů, zákazický display apod.

Záruka se nevztahuje na vady software. Tedy např. zavirování počítače, pomalý chod počítače, nefunkční internet, “padání” Windows. V případě reklamace této závady může servisní středisko požadovat náhradu za neoprávněnou reklamaci. Servisní středisko je však možné požádat o opravu na Vaše náklady. Zde však doporučujeme využití lokálního technika v místě Vaší provozovny, který pravděpodobně vyřeší problém rychleji a levněji (vyhnete se zde nákladům na poštovné a zkrátíte dobu opravy o dobu, kterou zboží stráví na cestě).

Mohu prodávat v době, když je PROFIKASA na reklamaci a nemám možnost vydávat EET účtenky?

Zákon o EET dovoluje prodej i v době opravy zařízení nebo v době, kdy zařízení není možné používat (např. výpadek el. energie). V této době je možné prodávat a vydávat účtenky jiným způsobem (např. vypisováním paragonů, používáním staré kasy bez EET). Všechny tyto tržby je nutné si zaznamenávat a to tak, že každá tržba je rozložená dle sazeb DPH. Po opravě pokladny je všechny tyto neevidované tržby nutné odeslat správci daně. Odeslání je možné souhrně za celou dobu opravy pokladny. Je však nutné tržby odeslat správně dle sazeb DPH.

Pro všechny naše zákazníky nabízíme možnost zapůjčení náhradní pokladny zdarma během doby opravy. Zapůjčení je možné osobně na servisních střediscích firmy Dileris a.s.: 

Pobočka Brno

Hasičská 14, 620 00 Brno – Tuřany

Po – Pá 8 – 17 hod. [So a Ne zavřeno]

mob: +420 724 624 037
e-mail: [email protected]

Pobočka Ostrava

Novoveská 1262/95, 709 00 Ostrava (ul. Švermova)

Po – Pá 8 – 17 hod. [So a Ne zavřeno]

tel.: +420 597 444 370
e-mail: [email protected] 

Pobočka Pardubice

Sladkovského 458, 530 02 Pardubice

Po – Pá 8 – 17 hod. [So a Ne zavřeno]

Mob: +420 724 624 019
e-mail: [email protected]

Pobočka Plzeň

Plaská 7, 323 16 Plzeň

po – pá 8 – 17 hod. [so a ne zavřeno]

tel.: +420 724 624 052
e-mail: [email protected]

Pobočka Praha

U Hellady 697/4, 140 00 PRAHA 4 Michle

Po – Pá 8 – 17 hod. [So a Ne zavřeno]

Mob: +420 724 624 065
e-mail: [email protected]

 

Mám zaplacenou nadstandartní záruku, jak mám postupovat?

V tomto případě je nejvhodnější kontaktovat přímo jednu z telefonních linek PROFIKASA (848 700 707, 584 459 144), kde s Vámi vyřídí reklamaci a objednají zásah technika.